Witaj w sekcji FAQ

Poniżej udzielamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Dostawa

Przesyłki nadajemy za pośrednictwem firm InPost – Paczkomaty 24/7, InPost Kurier, DPD Pickup oraz Orlen Paczka.

Koszt wysyłki zamówienia jest uzależniony od wielkości przesyłki.

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Każda świeca Lumé Home jest wykonywana ręcznie na zamówienie.

W potwierdzeniu wysłanym na Twój adres e-mail znajdziesz numer tracking przesyłki. Możesz śledzić swoją paczkę klikając na „Śledzenie przesyłki”. Dostawa firmą kurierską zajmuje od 1-2 dni roboczych.

Tak! Wszystkie zamówienia powyżej 249zł dostarczymy za darmo.

Obecnie odbiór osobisty zamówionego towaru nie jest możliwy. Dostawę towaru realizujemy za pośrednictwem firm przewozowych.

Płatności

W naszym sklepie możesz zapłacić korzystając z szybkich płatności PayU (przelew, BLIK, karta płatnicza) lub przelewem tradycyjnym.

Poniżej numer konta i dane do przelewu:

SOCIALNEXT ARKADIUSZ ORŁOWSKI
Numer rachunku: 46114020040000360276144370
Nazwa banku: mBank

Tytuł przelewu: numer zamówienia

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a my sprawdzimy co się stało.

sklep@lumehome.pl

Zwroty i reklamacje

Jeśli chcesz złożyć reklamację, wyślij nam wiadomość drogą mailową na adres: sklep@lumehome.pl

Aby skrócić czas oczekiwania na rozpatrzenie zgłoszenia, dołącz do wiadomości zdjęcia uszkodzenia wraz z dokładanym opisem problemu.

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, odeślij go do Nas na adres:

SOCIALNEXT ARKADIUSZ ORŁOWSKI
Falista 174 lok. 3
94-115 Łódź

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Zwrotu środków dokonamy w ciągu 7 dni roboczych.

Kontakt

Masz inne pytania?