Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dostawa
Przesyłki nadajemy za pośrednictwem firm InPost – Paczkomaty 24/7, InPost Kurier, DPD Pickup oraz Orlen Paczka.
Koszt wysyłki zamówienia jest uzależniony od wielkości przesyłki.
Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Każda świeca Lumé Home jest wykonywana ręcznie na zamówienie.
W potwierdzeniu wysłanym na Twój adres e-mail znajdziesz numer tracking przesyłki. Możesz śledzić swoją paczkę klikając na „Śledzenie przesyłki”. Dostawa firmą kurierską zajmuje od 1-2 dni roboczych.
Tak! Wszystkie zamówienia powyżej 249zł dostarczymy za darmo.
Obecnie odbiór osobisty zamówionego towaru nie jest możliwy. Dostawę towaru realizujemy za pośrednictwem firm przewozowych.
Płatności
W naszym sklepie możesz zapłacić korzystając z szybkich płatności PayU (przelew, BLIK, karta płatnicza) lub przelewem tradycyjnym.
Poniżej numer konta i dane do przelewu:
SOCIALNEXT ARKADIUSZ ORŁOWSKI
Numer rachunku: 46114020040000360276144370
Nazwa banku: mBank
Tytuł przelewu: numer zamówienia
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a my sprawdzimy co się stało.
sklep@lumehome.pl
Zwroty i reklamacje
Jeśli chcesz złożyć reklamację, wyślij nam wiadomość drogą mailową na adres: sklep@lumehome.pl
Aby skrócić czas oczekiwania na rozpatrzenie zgłoszenia, dołącz do wiadomości zdjęcia uszkodzenia wraz z dokładanym opisem problemu.
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, odeślij go do Nas na adres:
SOCIALNEXT ARKADIUSZ ORŁOWSKI
Falista 174 lok. 3
94-115 Łódź
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.
Zwrotu środków dokonamy w ciągu 7 dni roboczych.